środa, 18 grudnia 2013

Clip art

Siemano! Dzisiaj po części z nudów a po części z braku lepszego pomysłu na notkę postanowiłam wam pokazać moje koniki w dziedzinie sztuki jaką jest tworzenie klipów, znanych szerzej jako teledyski. Wiem, że jak wszystko, również teledyski obecnie zeszły na psy i  efekcie 98 % dzisiejszych klipów to wijące się na łóżkach pół nagie laski, raperzy na dachach budynków z łańcuchami i pierścionkami, którym bliżej do kastetów, 1.7 % to bieber i jego teledyski ( po obejrzeniu których każdorazowo mam ochotę popełnić samobójstwo) a tylko pozostałe 0.3 % to reszta. Zdarzają się jednak nawet dzisiaj perełki, czyt. teledyski, które nie są bezmyślne, wręcz przeciwnie niosą ze sobą jakiś morał, są więc mądre, a czasami nawet zabawne i piękne, że normalnie OchAch:) Przedstawię wam te kilka, które mnie najbardziej zauroczyły^^



# 12 Swedish House Mafia - Greyhound

video

 Świetne, zajebiste kostiumy, zapierdzielisty montaż, no i ... muzyczka w moim guście ale to już nie każdemu musi leżeć.

#11 Linkin Park - Laying from you

video



Ochm mój ukochany Kurt przez 4 minuty! Kocham tego kolesia od kiedy zobaczyłam X - menów to najlepsza postać z całej serii i w ogóle to hamstwo, że o nim samym filmu nie ma. Nie no , mówcie co chcecie, ale moim zdaniem to oprócz Xaviera najlepsza i najmądrzejsza postać z filmu. No i jeszcze jak on pasuje do tekstu tej piosenki. Kto umie po angolsku będzie wiedział:)

#10 One Republic - All the right moves

video

Nie no miszczostwo:D Takie mieszanie konwencji, niby rock niby ostro, a tu wtf?! bal? Ja zdębiałam, ale potem oglądam, no kurde świetny teledysk, w każdym razie z pomysłem, jak również świetna piosenka. Może nie opowiada żadnej historii, ale reżyseria i wykonanie bomba. Może i wam się spodoba??


#9 The Rasmus ft. Anette Olzone - October and april

video

Niby nic, a urocze:) Noc i dzień idą przez miasto do siebie. Niecodzienne a końcówka, chociaż smutna, to życiowa. Zupełnie różni ludzie nie przetrwają ze sobą, na filmiku widać to wyraźnie.


#8 John Newman - Love me again

video

W sumie to sama nie wiem, co mnie tak zaczarowało w klipie. Może ciekawa opowieść? Może bijący się po mordach kolesie:P? A może niesamowity ,,taniec" wokalisty? Nie przepadam za kawałkami a'la big bit, ale ta nutka i ten teledysk są całkiem całkiem.


#7 P!nk - So what

video

Pierwszy raz, kiedy to widziałam popłakałam się ze śmiechu:) Nie ma drugiej takiej wariatki jak P!nk i drugiego takiego głosu. Sami przyznajcie, że do sklepu nie pojechalibyście kosiarką i to jeszcze autostradą:) Epickie:P:P

#6 Adam Lambert - Better than I know myself

video

Nie ma wyjątków. Każdy cierpi bez miłości. O tym jest ten klip. Mi się podoba, ale może nie tylko mi...?


#5 David Guetta ft. Nicky Minaj - Turn me on
video


Wyobraźcie sobie, że jesteście w świecie lalek, ale nie takich słodkich, różowych szmacianek, ale zimnokrwistych, wyrachowanych mrocznych zabawek. Każda lalka jest śliczna, ale...każda chce być prawdziwa i każda może za to zabić. Heheh miłego oglądania:D

#4  Finger Eleven - Paralyzer

video

Ten teledysk pokazuje to, jak się czuje człowiek, który słyszy piosenkę, którą kocha. Przynajmniej ja tak mam:P cudne*.*

#3 (nie wiem, czy tak to się pisze) Evanesence - Bring me to life

 nie obraźcie się, będę wrzucać linki, bo ładowanie tych filmów trwa wieczność

                                          [TELEDYSK]

Tam jest jedna taka zajebista scena jak ta dziewczyna zagląda przez okno a tam taka wielka impreza, wszyscy tańczą w takich maskach z uśmiechami, a tu jedna osoba ściąga maskę, a tam twarz cała zapłakana. To chyba taka metafora, że każdy tak czasem ma w życiu że musi przed każdym udawać szczęście, kiedy w środku chce mu się płakać. No tak mi się przynajmniej wydaje:)

#2 Poets of the fall - Carnival of rust

                                                        [TELEDYSK ]

Kocham, kocham kocham!!!!!!!!!!!!!!:) Najpiękniejsza piosenka świata i bardzo fajny teledysk. Normalnie teatr przebierańców, chciałabym mieć takiego pajacyka, który mi będzie śpiewał:

                           ,,Bez ciebie moje życie jest niczym, jest karnawałem rdzy"

#1 Nickelback - Savin' me

                                                       [ TELEDYSK ]

No cóż, mnie osobiście wzruszył. Ktoś miał wyobraźnię, chociaż, jakby się tak zastanowić, gdyby to się kiedyś wydarzyło, może ludzie więcej by myśleli zanim w kogoś wjadą, albo go pobiją. Ciul, teledysk super, ale ja to bym nie chciała widzieć na zegarze ile komuś zostało czasu. Uuuch... upiorne trochę:) ale i tak uwielbiam.


No to by było na tyle listy moich ulubionych teledysków. W razie gdyby zajrzał tu ktoś o podobnym do mojego guście prosiłabym o komentarzyk, taki jeden malutki, króciutki:) No to narazie!!:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz