środa, 18 grudnia 2013

Clip art

Siemano! Dzisiaj po części z nudów a po części z braku lepszego pomysłu na notkę postanowiłam wam pokazać moje koniki w dziedzinie sztuki jaką jest tworzenie klipów, znanych szerzej jako teledyski. Wiem, że jak wszystko, również teledyski obecnie zeszły na psy i  efekcie 98 % dzisiejszych klipów to wijące się na łóżkach pół nagie laski, raperzy na dachach budynków z łańcuchami i pierścionkami, którym bliżej do kastetów, 1.7 % to bieber i jego teledyski ( po obejrzeniu których każdorazowo mam ochotę popełnić samobójstwo) a tylko pozostałe 0.3 % to reszta. Zdarzają się jednak nawet dzisiaj perełki, czyt. teledyski, które nie są bezmyślne, wręcz przeciwnie niosą ze sobą jakiś morał, są więc mądre, a czasami nawet zabawne i piękne, że normalnie OchAch:) Przedstawię wam te kilka, które mnie najbardziej zauroczyły^^



# 12 Swedish House Mafia - Greyhound

video

 Świetne, zajebiste kostiumy, zapierdzielisty montaż, no i ... muzyczka w moim guście ale to już nie każdemu musi leżeć.

#11 Linkin Park - Laying from you

video



Ochm mój ukochany Kurt przez 4 minuty! Kocham tego kolesia od kiedy zobaczyłam X - menów to najlepsza postać z całej serii i w ogóle to hamstwo, że o nim samym filmu nie ma. Nie no , mówcie co chcecie, ale moim zdaniem to oprócz Xaviera najlepsza i najmądrzejsza postać z filmu. No i jeszcze jak on pasuje do tekstu tej piosenki. Kto umie po angolsku będzie wiedział:)

#10 One Republic - All the right moves

video

Nie no miszczostwo:D Takie mieszanie konwencji, niby rock niby ostro, a tu wtf?! bal? Ja zdębiałam, ale potem oglądam, no kurde świetny teledysk, w każdym razie z pomysłem, jak również świetna piosenka. Może nie opowiada żadnej historii, ale reżyseria i wykonanie bomba. Może i wam się spodoba??


#9 The Rasmus ft. Anette Olzone - October and april

video

Niby nic, a urocze:) Noc i dzień idą przez miasto do siebie. Niecodzienne a końcówka, chociaż smutna, to życiowa. Zupełnie różni ludzie nie przetrwają ze sobą, na filmiku widać to wyraźnie.


#8 John Newman - Love me again

video

W sumie to sama nie wiem, co mnie tak zaczarowało w klipie. Może ciekawa opowieść? Może bijący się po mordach kolesie:P? A może niesamowity ,,taniec" wokalisty? Nie przepadam za kawałkami a'la big bit, ale ta nutka i ten teledysk są całkiem całkiem.


#7 P!nk - So what

video

Pierwszy raz, kiedy to widziałam popłakałam się ze śmiechu:) Nie ma drugiej takiej wariatki jak P!nk i drugiego takiego głosu. Sami przyznajcie, że do sklepu nie pojechalibyście kosiarką i to jeszcze autostradą:) Epickie:P:P

#6 Adam Lambert - Better than I know myself

video

Nie ma wyjątków. Każdy cierpi bez miłości. O tym jest ten klip. Mi się podoba, ale może nie tylko mi...?


#5 David Guetta ft. Nicky Minaj - Turn me on
video


Wyobraźcie sobie, że jesteście w świecie lalek, ale nie takich słodkich, różowych szmacianek, ale zimnokrwistych, wyrachowanych mrocznych zabawek. Każda lalka jest śliczna, ale...każda chce być prawdziwa i każda może za to zabić. Heheh miłego oglądania:D

#4  Finger Eleven - Paralyzer

video

Ten teledysk pokazuje to, jak się czuje człowiek, który słyszy piosenkę, którą kocha. Przynajmniej ja tak mam:P cudne*.*

#3 (nie wiem, czy tak to się pisze) Evanesence - Bring me to life

 nie obraźcie się, będę wrzucać linki, bo ładowanie tych filmów trwa wieczność

                                          [TELEDYSK]

Tam jest jedna taka zajebista scena jak ta dziewczyna zagląda przez okno a tam taka wielka impreza, wszyscy tańczą w takich maskach z uśmiechami, a tu jedna osoba ściąga maskę, a tam twarz cała zapłakana. To chyba taka metafora, że każdy tak czasem ma w życiu że musi przed każdym udawać szczęście, kiedy w środku chce mu się płakać. No tak mi się przynajmniej wydaje:)

#2 Poets of the fall - Carnival of rust

                                                        [TELEDYSK ]

Kocham, kocham kocham!!!!!!!!!!!!!!:) Najpiękniejsza piosenka świata i bardzo fajny teledysk. Normalnie teatr przebierańców, chciałabym mieć takiego pajacyka, który mi będzie śpiewał:

                           ,,Bez ciebie moje życie jest niczym, jest karnawałem rdzy"

#1 Nickelback - Savin' me

                                                       [ TELEDYSK ]

No cóż, mnie osobiście wzruszył. Ktoś miał wyobraźnię, chociaż, jakby się tak zastanowić, gdyby to się kiedyś wydarzyło, może ludzie więcej by myśleli zanim w kogoś wjadą, albo go pobiją. Ciul, teledysk super, ale ja to bym nie chciała widzieć na zegarze ile komuś zostało czasu. Uuuch... upiorne trochę:) ale i tak uwielbiam.


No to by było na tyle listy moich ulubionych teledysków. W razie gdyby zajrzał tu ktoś o podobnym do mojego guście prosiłabym o komentarzyk, taki jeden malutki, króciutki:) No to narazie!!:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie mam nic przeciwko dopiskom z adresem twojego bloga w komentarzach, nie jestem na tyle naiwna by sądzić, że ktoś tu zagląda, bo lubi mojego bloga. Ale do jasnej cholery, jak już musisz się tu reklamować, to chociaż przeczytaj post, który komentujesz. Szlag mnie trafia jak na czterech innych blogach znajduję identyczne komentarze co u siebie typu : ,,Fajny blog, mega wygląd, obserwujemy?''


*Wymieniam się za każdą obserwację, ale potem odwiedzam i komentuje tylko te blogi, które mi się podobają

* Odwięczam się za każdy komentarz

* Bardzo dziękuję za każdy SZCZERY komentarz, tak jak napisałam lubię, kiedy komentarze są spostrzeżeniami w kwestii treści bloga, a nie czczą gadaniną odnośnie jego wyglądu.


* Nie odpowiadam na spam i hejty, kto mnie czyta, ten wie, że uważam to za nieważne. Jeśli czujesz potrzebę nazwania mnie idiotką, suką, niedorozwojem itp. - śmiało, ulżyj sobie.

Mimo wszystko zapraszam do komentowania. Trzymajcie się!;)