czwartek, 27 lutego 2014

Ile jeszcze rąk, ile jeszcze serc trzeba, aby ruszyć świat o centymetra ćwierć?

Cześć, witajcie kochani. Smacznego wszystkim, którzy tak jak ja zajadają aktualnie pączki;) Wiem, że nie powinnam, bo wielkimi krokami zbliżają się dni, kiedy można będzie ubierać się w krótkie bluzki i sukienki, a nie chcę wtedy wejść na wagę i zemdleć z przerażenia=D No cóż, chyba jednak dzisiaj w tłusty czwartek każdy może pozwolić sobie na chwilę świątecznego obrżarstwa. Przepraszam, że tak rzadko tu piszę, oczywiście zbiegło się to w czasie z kilkoma uciążliwymi egzaminami, ale przez ten czas zajmowałam się głównie pisaniem prac konkursowych i recenzji na LC. By być fair, wstawiam linki na potwierdzenie swoich słów(przy okazji możecie sobie poczytać, jeśli macie ochotę):

Mój nick to rewolucja

http://lubimyczytac.pl/dyskusja/38/7200/zakonczony-przelomowe-wydarzenie---wygraj-ksiazke-jasne-dni/2
http://lubimyczytac.pl/dyskusja/38/7163/zakonczony-ojcowska-milosc---wygraj-ksiazke-nie-odchodz/3
http://lubimyczytac.pl/dyskusja/38/7161/zakonczony-bedzie-lepiej---wygraj-ksiazke-bedzie-gorzej/4
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/25976/pachnidlo-historia-pewnego-mordercy/opinia/17129263
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/176275/joyland/opinia/17204626

Naprawdę nie rozumiem ludzi którzy nie lubią czytać, ale na pewno to wiecie. W końcu piszę o tym do znudzenia:) Zapisałam się na majową wycieczkę do Chorzowa, wiecie, naprawdę plotę o pierdołach, ale poczułam potrzebę podzielenia się tym z wami, bo ta wycieczka to tak naprawdę wyszła dlatego, że nic nie wyszło z Lwowa. Teraz nie mieści mi się w głowie, że mogłabym być na Ukrainie w czasie tych rozruchów - chyba pękłoby mi serce:( Ale cieszę się, że wszystko już tam względnie wróciło do normy. No i że nie mnie jedną to cieszy, nawet powstała taka piosenka Eneja, Kozak system i Maleo - Brat za brata. Jest wzruszająca, wiecie, to w moich oczach wspaniałe, że są ludzie, którzy nie zbywają całej sytuacji prychnięciem lub hasłami: ,,Pierdoły'' lub,,To mnie nie dotyczy''. Nigdy nie chciałabym należeć do tej grupy i mam nadzieję, że wy również zapaliliście w piątek tę symboliczną świeczkę. Wydaję się, że wszystko się tam już uspokoiło, a ta piosenka i cała masa innych gestów pokazują, odetchnęliśmy z ulgą, że nasi sąsiedzi przestali być mordowani w wieku dwudziestu lat na ulicach swoich miast. Wierzcie mi, że nutka jest niesamowita, ale ze swej strony do mojego posta dobrałam na zakończenie inny kawałek, mam nadzieję odpowiedni. W mojej głowie ten tekst jest jak ogromny gorące pozdrowienie dla Ukrainy i znak, że o nich myślimy. Eastwest rockers - Ile jeszcze serc, link wklejam poniżej.No i to tyle na dziś, do zobaczenia:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz