poniedziałek, 6 stycznia 2014

Pomóż!!!!!!:D

  Witajcie pyski:* Dzisiaj mam do was ogromną prośbę związaną ze stroną którą niedawno znalazłam. Słuchajcie, to jest naprawdę świetna akcja, bo możecie pomóc psiakom raz dziennie klikacjąc w pustą miskę. Jeśli mamy taką możliwość - wchodźmy i pomagajmy!!!




                         Kliknij w PUSTĄ MISKĘ!!!




                                       TO NIEWIELE TWOJEJ PRACY, A WIELKA POMOC DLA ZWIERZAKÓW!!!



       PAMIĘTAJ, ŻE KAŻDE TWOJE 70 WEJŚĆ TO POPRAWA WARUNKÓW ŻYCIA DLA JEDNEGO PIESKA!


                                              KAŻE TWOJE KLIKNIĘCIE POMOŻE W ZAKUPIE KARMY DLA BEZDOMNYCH ZWIERZAKÓW!


   JESTEŚ  W LEPSZEJ SYTUACJI, MASZ CO JEŚĆ, PODEJRZEWAM, ŻE NAWET CIĘŻKOBY BYŁO CI WYOBRAZIĆ SIEBIE GŁODNEGO...


                   ALE PAMIĘTAJ, ŻE NIE KAŻDY MA TYLE SZCZĘŚCIA - SĄ STWORZENIA, KTÓRE KAŻDEGO DNIA Z BRAKU JEDZENIA ODCZUWAJĄ FIZYCZNY BÓL!

                 A TY MOŻESZ IM POMÓC,         PRZEMYŚL TO SOBIE...

           Czasami warto pomyśleć o kimś poza sobą:D


 Bardzo, bardzo zachęcam was wszystkich do klikania w miskę, bo tak jak napisałam, nie jest to wielki wysiłek, a kiedy zrobi o wielu ludzi - ogromna pomoc;) Najważniejsza rzecz na początek, to pozbyć się z głowy idioty, który w kółko powtarza że ktoś zrobi to za ciebie. Proponuję:)




A TERAZZZ PROSZĘ PAŃSTWA PAJUJO!!! W środę lecę do  empika po płytę, bo po tej piosence kocham go jeszcze bardziej^^ Posłuchajcie tego i może jeszcze raz zastanówcie się nad moim apelem, bo nie wiem jak w was, ale we mnie ta piosenka wzbudza pozytywne uczucia:D Czy może powstać bardziej taneczny kawałek??;) No to by było na tyle, narka:*
                                                                   

http://www.youtube.com/watch?v=WQ1AuzksIbQ

2 komentarze:

Nie mam nic przeciwko dopiskom z adresem twojego bloga w komentarzach, nie jestem na tyle naiwna by sądzić, że ktoś tu zagląda, bo lubi mojego bloga. Ale do jasnej cholery, jak już musisz się tu reklamować, to chociaż przeczytaj post, który komentujesz. Szlag mnie trafia jak na czterech innych blogach znajduję identyczne komentarze co u siebie typu : ,,Fajny blog, mega wygląd, obserwujemy?''


*Wymieniam się za każdą obserwację, ale potem odwiedzam i komentuje tylko te blogi, które mi się podobają

* Odwięczam się za każdy komentarz

* Bardzo dziękuję za każdy SZCZERY komentarz, tak jak napisałam lubię, kiedy komentarze są spostrzeżeniami w kwestii treści bloga, a nie czczą gadaniną odnośnie jego wyglądu.


* Nie odpowiadam na spam i hejty, kto mnie czyta, ten wie, że uważam to za nieważne. Jeśli czujesz potrzebę nazwania mnie idiotką, suką, niedorozwojem itp. - śmiało, ulżyj sobie.

Mimo wszystko zapraszam do komentowania. Trzymajcie się!;)