sobota, 12 października 2013

You're strange, I am strange - Don't want you to change!

Cześć wam:D Nikt raczej nie tęsknił:) ale to, że nie pisałam było zamierzone. Chciałam, żeby jak najdłużej jako ostatni wyświetlał się post o pomocy dla schroniska - nawiasem mówiąc, mam nadzieję, ze poruszył was mój apel:) Dzisiaj będzie znowu jesiennie, ale jakoś nie mam pomysłu na fajniejszą notkę. Obiecuję poprawę, ale na razie tak jak w tytule śpiewa  Joseph Arthur ,, ty jesteś dziwna, ja jestem dziwna - ale nie chcę, żebyś była inna". Chyba ostatecznie tak mogę określić mój stosunek do tej pory roku. Mimo, że mnie wręcz denerwuje tą okropną pogodą i brakiem kwiatów, to niby kiedy mogłabym zrobić ładniejsze zdjęcia niż jesienią?? Te akurat są w wołającej o pomstę do nieba jakości, ale dla mnie i tak są ładne:P


























heh i jeszcze ostatni w sezonie mleczyk
Jesień jest wredna, ale jest też piękna, tego jej nie można odmówić*.* Dzisiaj ogólnie przyjechał do mnie chrzestny z Angli, był mój kuzyn i zarazem najlepszy kumpel Dominik, moja kochana sister:* babcia, w ogóle ten dzień spędziłam z rodziną... dobrze, że są, bo z nimi nawet ta zimna pucha jest fajna;) Uciekam, bo jutro trzeba wstać do kościoła, a 10 na weekendzie to dla mnie jak piąta rano. A jak wy sobie dajecie radę z szarugą? Cieszę się z każdego komentarza:D


Ach jeszcze piosenka na dziś. Na pewno znacie^^ bo to taka fajna, cieplutka nuta. W sam raz na takie zimne wieczory jak dzisiaj. Tylko posłuchajcie... przecież ona po prostu brzmi jak lato!:) 'które niestety się skończyło' powiedział w mojej głowie jakiś upierdliwy głos:C Dobranoc wam:* video

5 komentarzy:

  1. Naprawdę ładne zdjęcia :D
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards.
    Miło zapraszam do nas:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/
    (Trwa konkurs)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak średnio podoba mi się ta nuda. A ja kocham jesień. M.in. dlatego, że po niej zima, a z nią święta!!!!!
    Fajny blog, obserwuję i liczę na rewanż:jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie są te zdjęcia z liściami na wodzie ...<3
    a swoją drogą masz piękna długą płytke paznokcia ! ( 6 zdjęcie :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję!:) ale woda była tak lodowata, że myślałam że nie dam rady zrobić tych zdjęć:p

      Usuń

Nie mam nic przeciwko dopiskom z adresem twojego bloga w komentarzach, nie jestem na tyle naiwna by sądzić, że ktoś tu zagląda, bo lubi mojego bloga. Ale do jasnej cholery, jak już musisz się tu reklamować, to chociaż przeczytaj post, który komentujesz. Szlag mnie trafia jak na czterech innych blogach znajduję identyczne komentarze co u siebie typu : ,,Fajny blog, mega wygląd, obserwujemy?''


*Wymieniam się za każdą obserwację, ale potem odwiedzam i komentuje tylko te blogi, które mi się podobają

* Odwięczam się za każdy komentarz

* Bardzo dziękuję za każdy SZCZERY komentarz, tak jak napisałam lubię, kiedy komentarze są spostrzeżeniami w kwestii treści bloga, a nie czczą gadaniną odnośnie jego wyglądu.


* Nie odpowiadam na spam i hejty, kto mnie czyta, ten wie, że uważam to za nieważne. Jeśli czujesz potrzebę nazwania mnie idiotką, suką, niedorozwojem itp. - śmiało, ulżyj sobie.

Mimo wszystko zapraszam do komentowania. Trzymajcie się!;)