środa, 2 października 2013

Paradise

Hejj, jak tam mija wam jesień? Grr... wstrętne, zimne, deszczowe słowo 0.o Ostatnio zrobiło się szaro : ziemia, niebo, nawet trawa co jest po prostu niesprawiedliwe. Powinna być soczyście zielona przez cały rok;) Dzisiaj na matmie przyszło mi do głowy, że to jednak naturalna kolej rzeczy. Wszystko latem jest takie jasne i kolorowe, by potem blaknąć i szarzeć przez całą jesień, aż w końcu zimą stać się zupełnie białe. No cóż, ja już czekam na wiosnę:D Tymczasem postanowiłyśmy wykorzystać z Emilką ostatnie ciepłe promienie słońca i porobić parę zdjęć. Poniżej wykonana przeze mnie stylizacja w stonowanych kolorach szarości. Bardzo w temacie, chociaż mogłam sobie odpuścić biorąc pod uwagę rażącą dawkę szarugi za oknem. Ale to jest szary w  jesiennym słońcu. Ostatni pocałunek lata. Powitanie chłodnych dni. Ale mimo wszystko wolałam zdjęcia z plaży:D














Do skompletowania tej stylizacji użyłam jednolitych, ciemnogranatowych jeansów, trampek w podobnym kolorze, ale z błyszczącymi sznurówkami, szarej bluzy ze złotymi aplikacjami na ramionach, jasnoszarego płaszczyka w czarną, białą i czerwoną kratkę, ciemnoszarej wełnianej czapki - smerfetki i pięknego czarnego plecaka, trochę w stylu metalhead z różnymi kolorowymi nadrukami. Tym razem postawiłyśmy z Emilką na minimal więc modelka jest kompletnie bez makijażu. Dream of para...para...paradise. Skądś to znacie? Otóż nie wiem dlaczego, ale strasznie mi się ta piosenka kojarzy z tą sesją i w ogóle z tą pogodą. Ale że niby co? Paradise? Gdzie? Kiedy dzisiaj rano wyszłam z domu w kurtce i w czapce to raczej było hell... i natychmiast wróciłam się po komin:P Hmm, raj... a może chodzi o te słoneczne promienie... like in a paradise... albo o znajomych i to jak się ostatnio robi dzięki nim fajnie w szkole. Na pewno nie kojarzycie, ale moja najlepsza psiapsióła ma dzisiaj urodzinki;)

Moja ty ukochana mordko sto lat!!!

Wszystkiego naj naj  szczęścia oraz jakiegoś super przystojnego Kwiatkowskiego, albo innego chłopaka 

               I spełnienia się wszystkich twoich marzeń!!!:**************




No a w razie gdyby i wam się udzielił Coldplay poniżej możecie sobie posłuchać:)
czy ja to naprawdę ściągnęłam z hiszpańskimi napisami?
oj tam, najwyżej się języków podszkolę. Narrra:D
video

2 komentarze:

  1. też mnie teraz strasznie pogoda dobija :D normalnie idzie popaść w depresje :p dlatego moja stylizacja na jesień prezentuje się w neonowo niebieskim płaszczyku i butach :p i prawie nie przejmuję się tym, że wyglądam jak idiotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie! im bardziej kolorowo tym lepiej:) tez chciałam dodać coś żywego ale wymiękłam jak zobaczyłam jaka jest pogoda... Szac ty dałaś radę!:D

      Usuń

Nie mam nic przeciwko dopiskom z adresem twojego bloga w komentarzach, nie jestem na tyle naiwna by sądzić, że ktoś tu zagląda, bo lubi mojego bloga. Ale do jasnej cholery, jak już musisz się tu reklamować, to chociaż przeczytaj post, który komentujesz. Szlag mnie trafia jak na czterech innych blogach znajduję identyczne komentarze co u siebie typu : ,,Fajny blog, mega wygląd, obserwujemy?''


*Wymieniam się za każdą obserwację, ale potem odwiedzam i komentuje tylko te blogi, które mi się podobają

* Odwięczam się za każdy komentarz

* Bardzo dziękuję za każdy SZCZERY komentarz, tak jak napisałam lubię, kiedy komentarze są spostrzeżeniami w kwestii treści bloga, a nie czczą gadaniną odnośnie jego wyglądu.


* Nie odpowiadam na spam i hejty, kto mnie czyta, ten wie, że uważam to za nieważne. Jeśli czujesz potrzebę nazwania mnie idiotką, suką, niedorozwojem itp. - śmiało, ulżyj sobie.

Mimo wszystko zapraszam do komentowania. Trzymajcie się!;)