poniedziałek, 23 września 2013

No więc jestem...

...zgodnie z sugestią pewnej osoby przeprowadziłam się tu, na blogspot w głównej mierze po to, żeby się przedstawić więcej niż jej i kilku moim przyjaciołom. Przede wszystkim zależy mi na szczerości, a tej chociaż mam w bród gdy rozmawiam z moją rodziną, to nie mogę oczekiwać jej od obcych, obiektywnych ludzi, którzy nigdy tak naprawdę mnie nie poznali, ale blog to jest coś zupełnie innego... zaje*ista sprawa, bo tu mam okazję wysłać wam mój tlen - muzykę, napisać co, kiedy i jak czuję, dodać jakieś zdjęcia, po prostu pokazać wam siebie, chociaż małą część mojego składu, i wtedy zapytać :,,Co o mnie myślisz?" tak szczerze, bo tylko na to czekam. Uśmiecham się na samą myśl o tych wszystkich, którzy przyszli tu za mną ze screwtheworld.bloog.pl, ale witam też tych którzy spotkali mnie tu po raz pierwszy. Jeśli oczekujecie konkretów to mam na imię Julia, 16 lat i będzie to blog w głównej mierze o mnie. Mam wiele miłostek, jak pisanie, moda czy historia, ale jest parę rzeczy bez których nie mogę żyć i są to muzyka, rodzina, fotografia, kino i książki. W tym blogu postaram się przybliżyć wam to,  co moim zdaniem czyni je dla mnie tak wyjątkowymi i ważnymi. Znajdziecie tu naprawdę sporo muzyki, ale również parę wykonanych przeze mnie zdjęć i stylizacji, oraz recenzje najczęściej filmów, ale czasami też książek i seriali.... Czyli ogólnie wszystko i nic o mnie.Wiem, że to nie brzmi ciekawie, ale może dlatego właśnie takim się okaże? Nie będę was zachęcać, bo tu nie chodzi o nabijanie sobie odsłon czy lajków, ale o to co tak naprawdę o mnie będzie sądzić i, mam nadzieję, podzielicie się tym ze mną. Postaram się nie dodawać tutaj swoich zdjęć, a jeśli już to nigdy z podpisem z powodów osobistych, nie będzie też filmików, ani postów typu: co dzisiaj kupiłam w centrum handlowym, więc jeśli tego oczekujesz uprzedzam z góry - nie ten adres. Ale myślę, że mimo to będzie fajnie:) Powinnam tą notkę zakończyć jakąś błyskotliwą puentą, niestety nie mam na nią pomysłu:PO tym jak zacząć pisać tu, w tym nowym miejscu myślałam dość długo, ale na szczęście pomógł mi Owl City. Może i wam pomoże zrobić porządek w głowie? Pa i do zobaczenia:Dhttp://hostuje.net/file.php?id=e396374501ec63baec00e005cbd5b390




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz