poniedziałek, 23 września 2013

No więc jestem...

...zgodnie z sugestią pewnej osoby przeprowadziłam się tu, na blogspot w głównej mierze po to, żeby się przedstawić więcej niż jej i kilku moim przyjaciołom. Przede wszystkim zależy mi na szczerości, a tej chociaż mam w bród gdy rozmawiam z moją rodziną, to nie mogę oczekiwać jej od obcych, obiektywnych ludzi, którzy nigdy tak naprawdę mnie nie poznali, ale blog to jest coś zupełnie innego... zaje*ista sprawa, bo tu mam okazję wysłać wam mój tlen - muzykę, napisać co, kiedy i jak czuję, dodać jakieś zdjęcia, po prostu pokazać wam siebie, chociaż małą część mojego składu, i wtedy zapytać :,,Co o mnie myślisz?" tak szczerze, bo tylko na to czekam. Uśmiecham się na samą myśl o tych wszystkich, którzy przyszli tu za mną ze screwtheworld.bloog.pl, ale witam też tych którzy spotkali mnie tu po raz pierwszy. Jeśli oczekujecie konkretów to mam na imię Julia, 16 lat i będzie to blog w głównej mierze o mnie. Mam wiele miłostek, jak pisanie, moda czy historia, ale jest parę rzeczy bez których nie mogę żyć i są to muzyka, rodzina, fotografia, kino i książki. W tym blogu postaram się przybliżyć wam to,  co moim zdaniem czyni je dla mnie tak wyjątkowymi i ważnymi. Znajdziecie tu naprawdę sporo muzyki, ale również parę wykonanych przeze mnie zdjęć i stylizacji, oraz recenzje najczęściej filmów, ale czasami też książek i seriali.... Czyli ogólnie wszystko i nic o mnie.Wiem, że to nie brzmi ciekawie, ale może dlatego właśnie takim się okaże? Nie będę was zachęcać, bo tu nie chodzi o nabijanie sobie odsłon czy lajków, ale o to co tak naprawdę o mnie będzie sądzić i, mam nadzieję, podzielicie się tym ze mną. Postaram się nie dodawać tutaj swoich zdjęć, a jeśli już to nigdy z podpisem z powodów osobistych, nie będzie też filmików, ani postów typu: co dzisiaj kupiłam w centrum handlowym, więc jeśli tego oczekujesz uprzedzam z góry - nie ten adres. Ale myślę, że mimo to będzie fajnie:) Powinnam tą notkę zakończyć jakąś błyskotliwą puentą, niestety nie mam na nią pomysłu:PO tym jak zacząć pisać tu, w tym nowym miejscu myślałam dość długo, ale na szczęście pomógł mi Owl City. Może i wam pomoże zrobić porządek w głowie? Pa i do zobaczenia:Dhttp://hostuje.net/file.php?id=e396374501ec63baec00e005cbd5b390




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie mam nic przeciwko dopiskom z adresem twojego bloga w komentarzach, nie jestem na tyle naiwna by sądzić, że ktoś tu zagląda, bo lubi mojego bloga. Ale do jasnej cholery, jak już musisz się tu reklamować, to chociaż przeczytaj post, który komentujesz. Szlag mnie trafia jak na czterech innych blogach znajduję identyczne komentarze co u siebie typu : ,,Fajny blog, mega wygląd, obserwujemy?''


*Wymieniam się za każdą obserwację, ale potem odwiedzam i komentuje tylko te blogi, które mi się podobają

* Odwięczam się za każdy komentarz

* Bardzo dziękuję za każdy SZCZERY komentarz, tak jak napisałam lubię, kiedy komentarze są spostrzeżeniami w kwestii treści bloga, a nie czczą gadaniną odnośnie jego wyglądu.


* Nie odpowiadam na spam i hejty, kto mnie czyta, ten wie, że uważam to za nieważne. Jeśli czujesz potrzebę nazwania mnie idiotką, suką, niedorozwojem itp. - śmiało, ulżyj sobie.

Mimo wszystko zapraszam do komentowania. Trzymajcie się!;)